منچستریونایتد در فکر فروش میسون گرینوود

منچستریونایتد در فکر فروش میسون گرینوود

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد پس از نمایش های چشمگیر میسون گرینوود در مورد آینده او تصمیم می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی ، میسون گرینوود از زمان پیوستن به ختافه به صورت قرضی از منچستریونایتد در تابستان گذشته  با زدن ۵ گل و ثبت ۴ پاس گل در ۱۵ بازی برای این باشگاه، از بازی در اسپانیا نهایت استفاده را برده است. به گزارش talkSPORT، علیرغم اینکه این بازیکن منچستریونایتد از فرم درخشانی برای باشگاه ختافه برخوردار است، بعید است که شیاطین سرخ تابستان آینده این ملی پوش انگلیسی را به تیم خود بازگردانند.

ختافه مشتاق است تا انتقال این بازیکن را قبل از فصل آینده دائمی کند در حالی که غول های لالیگا یعنی بارسلونا و رئال مادرید به همراه اتلتیکو مادرید به جذب این وینگر علاقه نشان داده اند. تیم کاتالونیایی عملکرد این بازیکن را زیر نظر دارد و طبق گزارش ها نمایندگانی را برای تماشای عملکرد او در اوایل این فصل فرستاده بودند.

شیاطین سرخ در صورت فروش این بازیکن در تابستان آینده، مقدار قابل توجهی پول یه دست خواهند آورد. طبق یک بند فروش در قرارداد قرضی این بازیکن، اگر ختافه بخواهد او را به طور دائم بخرد، تنها باید ۸۰ درصد از قیمت توافق شده با باشگاه انگلیسی را بپردازد. به گزارش اتلتیک، در صورتی که گرین وود تابستان آینده به تیم دیگری فروخته شود، ختافه ۲۰ درصد از مبلغ انتقال را به دست خواهد آورد.

این بازیکن ۲۲ ساله اکنون در تعطیلات کریسمس به ثمر می برد و در بازی بعدی ختافه در تاریخ ۲ ژانویه در مقابل رایو وایکانو به میدان خواهد رفت.

۱۰۰۹