میسون گرینوود به دنبال ادامه حضور در لالیگا

میسون گرینوود به دنبال ادامه حضور در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- میسون گرین وود از حضور در لالیگا خوشحال است و مشتاق به ادامه حضور در اسپانیا است.

به گزارش فوتبالی ، گرین‌وود ۲۲ ساله ماه گذشته پس از اینکه روسای منچستریونایتد اعلام کردند که او نمی‌تواند به حرفه‌اش در اولدترافورد ادامه دهد، به لالیگا اسپانیا رفت.  این مهاجم یکشنبه گذشته مقابل سلتاویگو اول گل خود زا در لالیگا به ثمر رساند. گرین وود پس از به ثمر رساندن اولین گل حرفه ای خود  از انتقال قرضی به تیم اسپانیایی صحبت کرد. او پس از بازی گفت: " خوشحالم که اولین گلم را برای ختافه زدم. روحیه تیمی در ختافه برای کسب موفقیت بالا است." حالا یک منبع به سان اسپورت گفت که او در اسپانیا خوشحال است و امیدوار است در آینده نیز در باشگاه مادریدی بماند زیرا بازیکنان و هواداران همگی از او استقبال کردند که او توانست بازگشتی خوب را به فوتبال‌ داشته باشد.

گرین وود این استرس را داشته که حرفه‌اش تمام شده باشد. حالا او خیلی خوشحال است و می‌خواهد به بازی برای ختافه ادامه دهد و به آینده فکر نکند. گرین وود در ژانویه سال گذشته به دلیل تلاش برای مشکلات اخلاقی دستگیر شد. با این حال، همه اتهامات در ماه فوریه توسط سرویس دادستانی انگلیس لغو شد. این مهاجم که هر گونه تخلفی را رد کرده است -توسط ختافه تیم لالیگا راهی برای بازگشت به فوتبال پیدا کرد.

او تابستان امسال در روز پایانی فصل نقل و انتقالات به ختافه پیوست و اولین بازی خود را در ۱۷ سپتامبر انجام داد. این ملی پوش سابق انگلیس تاکنون ۵ بازی برای این تیم انجام داده است. منچستریونایتد باید به زودی در مورد آینده او تصمیم بگیرد زیرا قرارداد او در تابستان ۲۰۲۵ به پایان می رسد.

۱۰۰۹