ختافه به دنبال جذب قطعی میسون گرینوود از منچستریونایتد

ختافه به دنبال جذب قطعی میسون گرینوود از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ختافه در حال تلاش برای متقاعد کردن میسون گرینوود برای ماندن در فوتبال اسپانیا است.

به گزارش فوتبالی ، این مهاجم انگلیسی در ماه سپتامبر به صورت قرضی از منچستریونایتد به تیم لالیگایی ختافه پیوست زیرا باشگاه انگلیسی یعنی منچستریونایتد پس از متهم شدن گرینوود به جرایم مختلف اعلام کرد که نمی تواند با این بازیکن همکاری کند. میسون گرینوود تمام اتهامات را رد کرد و این اتهامات سپس توسط دادگاه ویژه جرائم او نیز رد شد.او در روز پایانی مهلت نقل و انتقالات تابستانی به اسپانیا فرستاده شد تا سعی کند دور از مرکز توجه، حرفه خود را بازسازی کند.

 گرینوود تاکنون سه گل و دو پاس گل در 9 بازی برای ختافه به ثبت رسانده است و با همسر و دخترش به زندگی در اسپانیا می پردازد. حالا سران ختافه امیدوارند که گرین وود را زودتر از اولدترافورد جذب کنند و قصد دارند مذاکرات را برای یک قرارداد قطعی ادامه دهند.

یک منبع در باشگاه ختافه به نشریه مارکا گفت: "ختافه در این مورد تلاش کرده تا برای جذب گرینوود از منچستریونایتد بتواند پیشنهاد مناسبی ارائه دهد که به اعتقاد آنها می تواند برای منچستریونایتد نیز جذاب باشد تا میسون گرینوود را با قیمتی مناسب به فروش برسانند." گزینه محتمل‌تر این است که منچستر یونایتد با تمدید قرارداد قرضی این بازیکن موافقت کند زیرا آنها می‌دانند که میسون گرینوود از حضور در اسپانیا خوشحال است و زندگی خود را به آرامی و دور از جنجال دنبال می‌کند. این بازیکن ۲۲ ساله همچنان بازیکن و تحت قرارداد منچستریونایتد است و تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه قرارداد دارد.

۱۰۰۹