ختافه، مشتری جدید میسون گرینوود

ختافه، مشتری جدید میسون گرینوود

پایگاه خبری فوتبالی- میسون گرینوود مورد نظر تیم اسپانیایی ختافه به عنوان هدف نقل و انتقالاتی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، میسون گرین وود پدیده سابق منچستریونایتد با ترک این تیم در ۲۱ آگوست امسال پس از واکنش های خشمگین هوادارن در مورد بازگشت احتمالی او به تیم پس از متهم شدن به تجاوز جنسی و تجاوز جنسی، موافقت کرد. از لاتزیو ایتالیا و بشیکتاش ترکیه به عنوان دیگر تیم هایی یاد میشود که در حال بررسی شرایطی برای جذب این مهاجم هستند.

اکنون طبق گزارش دیلی میل، ختافه علاقه مند است تا گرین وود را با قراردادی کوتاه مدت به اسپانیا بیاورد زیرا آنها در حال حاضر در رتبه یازدهم قرار دارند و در خط حمله مشکلاتی دارند. این ملی پوش سابق انگلیس در اکتبر سال گذشته متهم شد اما این پرونده در فوریه توسط دادستانی انگلیس خاتمه یافت. گرین‌وود از ژانویه 2022 که محروم شد، به‌طور حرفه‌ای بازی نکرده است اما اکنون تصمیم گرفته تا آینده خود را خارج از اولدترافورد جستجو کند.

اگر منچستر یونایتد نتواند برای او باشگاهی پیدا کند، ممکن است با مشکل پرداخت 75000 پوند در هفته دستمزد او مواجه شود چون  هنوز یکسال از قرارداد او باقی مانده است و اگر باشگاه بخواهد این گزینه را انتخاب کند به معنای پرداخت نزدیک به 8 میلیون پوند خواهد بود. فابریتزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات گزارش داد که لاتزیو این فرصت را پیدا کرده تا در کنار ختافه قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات بریتانیا، گرین وود را به خدمت بگیرند. این اتفاق پس از آن رخ می دهد که بشیکتاش یکی از بزرگان فوتبال ترکیه با رویکردی برای قرارداد قرضی مهاجم تلاش میکند. گفته می شود یک باشگاه ترکیه ای دیگر نیز علاقه مند است و ترکیه ممکن است مقصد محتمل تری باشد زیرا آخرین مهلت پنجره نقل و انتقالات سوپر لیگ تا 15 سپتامبر است و مانند دیگر لیگ ها در اول سپتامبر بسته نمیشود.

۱۰۰۹