تردید در مورد اولین بازی رونالدو در منچستریونایتد؛ در اولدترافورد یا سوئیس؟

تردید در مورد اولین بازی رونالدو در منچستریونایتد؛ در اولدترافورد یا سوئیس؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد شاید کمی دیرتر اولین بازی خود را با پیراهن شیاطین سرخ انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی به علت قرنطینه اجباری زمان زیادی برای تمرین ندارد و احتمال دارد که نتواند خودش را به بازی مقابل نیوکاسل برساند. منچستریونایتد شنبه در اولدترافورد مقابل نیوکاسل بازی دارد که شاید رونالدو به این بازی نرسد و بدین ترتیب اولین بازیش برای منچستریونایتد ممکن است که به سه شنبه آینده و بازی مقابل یانگ بویز در سوئیس در ساعت 21:15 موکول شود.  بدین ترتیب اولین بازی رونالدو در اولدترافورد ممکن است که به 31 شهریور و تقابل با وستهام در جام حذفی موکول شود. اولین بازی لیگ برتری او در خانه مقابل هواداران نیز ممکن است که در روز سوم مهر در مقابل استون ویلا باشد.

هواداران منچستریونایتد انگیزه زیادی دارند تا کریستیانو رونالدو را دوباره با شماره هفت در اولدترافورد ببینند. بازگشت رونالدو به اولدترافورد برای هواداران یونایتد خبر بسیار خوبی بود به خصوص که رونالدو در یک قدمی پیوستن به منچسترسیتی قرار داشت اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت که به یونایتد ملحق شود و حالا خط حمله شگفت انگیزی را در کنار سانچو و سایر ستارگان تیم سولشر تشکیل خواهد داد.

4125