رونالدو و بحث با مهاجم جوان منچستریونایتد/ ناهماهنگی در خط حمله شیاطین سرخ

رونالدو و بحث با مهاجم جوان منچستریونایتد/ ناهماهنگی در خط حمله شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در حضور کریستیانو رونالدو مقابل استون ویلا شکست خورد و بدین ترتیب شیاطین سرخ پس از شکست مقابل وستهام یونایتد در جام اتحادیه، این بار در لیگ برتر انگلیس هم طعم شکست را چشیدند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی که در هفته ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس برگزار می شد، منچستر یونایتد در خانه خودش با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و نتوانست دروازه حریفش را باز کند تا بدین ترتیب مشخص شود که در خط حمله شیاطین سرخ همچنان مشکلات و ناهماهنگی های زیادی وجود دارد.

هواداران منچستر یونایتد امیدوار بودند که با آمدن رونالدو به این تیم، شیاطین سرخ در خط حمله بسیار بهتر عمل کنند. البته شروع رونالدو خوب بوده است و این اولین بازی او در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد است که گلی نمی زد.

در بازی منچستر یونایتد مقابل استون ویلا، رونالدو و میسون گرینوود روی یک صحنه با هم بحث کردند که البته این بحث بدین شکل بود که کریستیانو رونالدو نکاتی را در آن به گرینوود گوش‌زد می کرد. گرینوود تنها 19 سال دارد و رونالدو می تواند برای او در نقش یک راهنما ظاهر شود. البته هواداران منچستر یونایتد هم انتقادات زیادی از گرینوود داشتند چرا که او در بیشتر موقعیت ها شوت زدن را به پاس دادن ترجیح می دهد و رونالدو برای هماهنگ شدن با او به سراغ او رفت و نکاتی را به او گفت.

1470