رکورد ویژه مدافع تمام نشدنی چلسی با قهرمانی در سوپرکاپ اروپا

رکورد ویژه مدافع تمام نشدنی چلسی با قهرمانی در سوپرکاپ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد پنجشنبه چلسی و ویارئال در دیدار تک بازی فینال سوپرکاپ اروپا 2021 به مصاف هم رفتند و در نهایت این چلسی بود که با برتری مقابل ویارئال در ضربات پنالتی پایان بازی توانست ویارئال را شکست دهد و قهرمان سوپرکاپ اروپا شود و جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، اما در این قهرمانی یک چهره ویژه در چلسی وجود داشت؛ تیاگو سیلوا، مدافعی که سال گذشته در پی اس جی گمان می کردند که دوران اوج فوتبال او به پایان رسیده است و به همین دلیل او را از دست دادند. اکنون تیاگو سیلوا با قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، یک قهرمانی دیگر را هم به دست آورده و به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرده است.

اما رکورد ویژه تیاگو سیلوا که با قهرمانی در سوپرکاپ اروپا به ثبت رسید، مربوط به این می شود که این مدافع برزیلی برای دوازدهمین فصل پشت سر هم موفق به فتح حداقل یک جام شده است. سیلوا که اکنون 36 سال دارد، از فصل 2010/11 به بعد، هر فصل حداقل یک جام را برده است و سوپرکاپ اروپای 2021 را هم می توان اولین جام او در فصل 2021/22 در نظر گرفت. تیاگو سیلوا بین سال های 2009 تا 2012 در میلان توپ می زد و از سال 2012 تا 2020 در پی اس جی حضور داشت و پس از آن هم در چلسی بازی می کند.

1470