رسمی؛ تیاگو سیلوا به چلسی پیوست

رسمی؛ تیاگو سیلوا به چلسی پیوست

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه چلسی رسما تایید کرد تیاگو سیلوا به این تیم پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، چلسی تایید کرد سیلوا، مدافع ۳۵ ساله فصل گذشته تیم پاریسن ژرمن به جمع آبی‌پوشان لندنی پیوسته و از فصل آینده پیراهن آن‌ها را بر تن می‌کند.

سیلوا که قراردادش با تیم پاریسی به اتمام رسیده بود می‌توانست به صورت آزاد به هر تیمی بپیوندد و چلسی یکی از گزینه‌های او بود. دقایقی پیش باشگاه چلسی در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی رسما تایید کرد این مدافع برزیلی با امضای قراردادی یک ساله به چلسی پیوسته است.

مارینا گرانوفسکیا، از مدیران تیم چلسی در بیانیه‌ای که در سایت چلسی منتشر شده گفته: خوشحالیم که می‌توانیم بازیکنی مثل تیاگو سیلوا را که کلاس بالای خود را پیشتر نشان داده به تیم اضافه کنیم. او برای سال‌ها در سطوح بالا نمایش‌های موفقی داشته و بدون شک تجربه او می‌تواند کمک زیادی به بازیکنان جوان تیم کند. تیاگو فیزیک مناسبی دارد و امیدواریم بتواند افتخارات جدیدی برای باشگاه به ارمغان بیاورد.

چلسی اولین دیدار خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را در تاریخ ۱۴ سپتامر (۲۴ شهریور) برابر برایتون برگزار می‌‌کند و هواداران تیم چلسی برای دیدن اولین بازی رسمی خریدشان باید تا آن دیدار صبر کنند.

سیلوا پیشتر با مبلغ ۴۲ میلیون یورو به پاریسن ژرمن پیوسته بود.

1101