عکس؛ تیاگو سیلوا و بالابردن جام قهرمانی با مدل موی جدید

عکس؛ تیاگو سیلوا و بالابردن جام قهرمانی با مدل موی جدید

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در فینال سوپرجام اروپا موفق شد در ضربات پنالتی ویارئال را شکست داده و قهرمان شود و بدین ترتیب یک جام اروپایی دیگر را در سال 2021 پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو سیلوا در سن 36 سالگی همچنان یک مدافع مستحکم و قابل اعتماد است و به نظر می رسد که دوران حرفه ای او هنوز به پایان نرسیده است و پاری سن ژرمن درباره او اشتباه فکر می کرد و این مدافع برزیلی همچنان می تواند مفید واقع شود.

اکنون تیاگو سیلوا به همراه چلسی در سوپرجام اروپا قهرمان شده است و مثل سایر بازیکنان چلسی جام قهرمانی را بالای سر برد. اما نکته ای که در عکس تیاگو سیلوا جلب توجه می کند، رنگ مو های اوست که کاملا مشخص است که این مدافع برزیلی مدل موی خود را تغییر داده و رنگ آن ها را از مشکی به طلایی تغییر داده است.

تیاگو سیلوا اکنون پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا را هم به دست آورد تا جای این عناوین در کارنامه‌اش خالی نباشد. او به مدت 8 سال از 2012 تا 2020 در پاریسن ژرمن توپ زده بود اما هرگز در آنجا به این عناوین دست نیافت و تنها یک بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که آن را هم به بایرن مونیخ واگذار کرد.

1470