عکس؛ رونمایی از توپ، مدال و جام سوپرکاپ اروپا

عکس؛ رونمایی از توپ، مدال و جام سوپرکاپ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - چهارشنبه شب ساعت 23:30 به وقت ایران بازی میان چلسی و ویارئال در سوپرکاپ اروپا برگزار خواهد شد و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق می شود در این جام قهرمان شده و آن را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، چلسی فصل گذشته با توماس توخل توانست قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و دومین قهرمانی چلسی در این تورنمنت را به دست بیاورد و اکنون در سوپرجام اروپا باید به مصاف ویارئالی برود که فصل گذشته در رقابت های لیگ اروپا با شکست منچستر یونایتد در فینال توانست قهرمان لیگ اروپا شود و اونای امری که متخصص فتح لیگ اروپا است، بار دیگر در این تورنمنت به قهرمانی برسد.

اکنون در فاصله دو روز مانده به فینال سوپرجام اروپا، از توپ، مدال و جامی که قرار است به قهرمان سوپرکاپ اروپا اهدا شود، رونمایی شده است و در این رونمایی هم توماس توخل برای رونمایی از توپ بازی فینال حضور داشته است.

در این روز ها شایعات زیادی پیرامون انتقال روملو لوکاکو به چلسی وجود دارد و باید دید که در نهایت این انتقال رخ خواهد داد یا خیر اما فعلا تیم توخل تمرکزش را روی فینال سوپرکاپ گذاشته است و باید دید که این جام اروپایی را هم به دست می آورد یا خیر.

1470