هافبک بوسنیایی بارسلونا بر سر دو راهی اینتر یا یوونتوس

هافبک بوسنیایی بارسلونا بر سر دو راهی اینتر یا یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ پس از تجربه ناامید کننده حضور در بارسلونا، در فکر بازگشت به سری آ است اما برای این منظور، دو گزینه پیش روی اوست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، میرالم پیانیچ، بازیکن ملی پوش اهل بوسنی و هرزگوین نمی تواند میل باطنی اش مبنی بر بازگشت به ایتالیا را پنهان کند زیرا در برنامه های رونالد کومان سرمربی آبی اناری ها برای فصل آینده لالیگا جایی برای او در نظر گرفته نشده است.

بازگشت به یوونتوس تنها یک سال پس از تبادل با آرتور ملو، راه چاره ایده آلی برای پیانیچ خواهد بود اما این راه، تنها گزینه موجود نیست.

طبق گفته رسانه های ایتالیایی، باشگاه اینتر طبق نظر سیمونه اینزاگی، سرمربی جدید نراتزوی نیز علاقه مند است پیانیچ را برای این مربی در اختیار گرفته و به جوزپه مه آتزا بیاورد.

در شرایطی که کریستین اریکسن با کاشت دستگاه دفیبریلاتور (دستگاه الکتروشوک جهت تنظیم ضربان قلب) قادر نیست برای تیمش در لیگ ایتالیا بازی کند و اینده فوتبالی او در پرده ای از ابهام است و مارسلو بروزوویچ نیز به پایان قرارداد خود با نراتزوری نزدیک شده است، انتقال قرضی پیانیچ از بارسا به اینتر می تواند یک حرکت مثبت برای دو طرف ماجرا باشد.

نگرانی اصلی نراتزوری مربوط به دستمزد نسبتا بالای پیانیچ به مبلغ بیش از 8 میلیون یورو در هر فصل خواهد بود که هم اکنون اینتر در شرایطی نیست که بتواند این هزینه را پرداخت کند.

9404