صحبت‌های دو هافبک سابق یوونتوس درباره ستاره آرژانتینی بیانکونری

صحبت‌های دو هافبک سابق یوونتوس درباره ستاره آرژانتینی بیانکونری

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن سابق یوونتوس در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های ایتالیایی به توصیف ویژگی های ستاره آرژانتینی بیانکونری پرداختند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از توتو اسپورت و گاتزتا دلو اسپورت، میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی و سابق یوونتوس درباره پائولو دیبالا و خصوصیات بازی او می گوید:

"به همراه مدیر برنامه ام، تماس‌ ها و جلساتی با مديران یوونتوس داشتم اما کار کردن در این بازار اصلا ساده نبود. دوست داشتم برگردم و هرکاری کردم تا دوباره با آلگری کار کنم؛ در چنین شرایطی هیچکس بهتر از او ظاهر نمی‌ شود. کریستیانو و لئو دو بازیکن خارق‌ العاده هستند اما پائولو بازیکنی بود که از بازی کردن در کنار او بیشترین لذت را بردم. پیدا کردن او در بین خطوط کار ساده‌ ای بود و اگر از او درخواست یک-دو می‌ کردید، می‌ توانستید مطمئن باشید که توپ به‌ خوبی به شما برمی‌ گردد. دیبالا فشار زیادی را تحمل می‌ کند اما او همین حالا هم یک قهرمان است. به او توصیه کردم که در یوونتوس بماند، جایی که او عاشقش است. اما این‌ ها انتخاب‌ های شخصی هستند و قضاوت کردنشان از بیرون دشوار است. گاهی اوقات احساس می‌ کنید که به یک مکان و چالش تازه نیاز دارید."

همچنین سامی خدیرا، هافبک آلمانی سابق بیانکونری نیز در توصیف ویژگی های بازی و شخصیتی پائولو دیبالا به خبرنگاران چنین می گوید:

"دیبالا استعداد فوق‌ العاده ای دارد اما به نظر من فشار زیادی روی دوش این بازیکن گذاشته شده است. او فکر می‌ کند که باید همه‌ کاره‌ی تیم باشد، بازیکنی خلاق و رهبر باشد. به یاد دارم که در فینال سال ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان چگونه این‌ ها روی بازی او تاثیر گذاشتند. پائولو در زمین به یک بادیگارد نیاز دارد، کسی که از او محافظت کند و این اجازه را به او بدهد که بهترین عملکردش را در زمین مسابقه داشته باشد. پائولو مصدومیت ها و مشکلات خارج از زمین زیادی داشته است. باید تمرکزش را بیشتر کند و بیش از پیش از بدنش مراقبت کند."

9404