کدام بازیکن بیشترین افزایش قیمت را در یورو 2020 داشت؟

کدام بازیکن بیشترین افزایش قیمت را در یورو 2020 داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2020 با قهرمانی تیم ملی ایتالیا به پایان رسید و در این تورنمنت برخی از بازیکنان به خوبی توانستند خودشان را نشان دهند و توانایی هایشان را به رخ بکشند و اکنون از نظر قیمت رشد بسیار خوبی داشته اند.

به گزارش فوتبالی، با مقایسه داده های وب سایت ترنسفرمارکت، پیش از شروع رقابت های یورو 2020 و با پایان این رقابت ها می توان فهمید که پدری، هافبک اسپانیایی بارسلونا بیشترین رشد قیمت را در میان بازیکنان حاضر در رقابت های جام ملت های اروپا داشته است. به طوری که پدری قبل از شروع این رقابت ها 70 میلیون یورو طبق تخمین وب سایت ترنسفرمارکت می ارزید اما اکنون قیمت او به 80 میلیون یورو رسیده است و 10 میلیون یورو افزایش قیمت داشته است و بدین ترتیب بازیکنی است که بیشترین افزایش قیمت را در رقابت های یورو 2020 تجربه کرده است.

فدریکو کیه‌زا، بازیکن جوان یوونتوس که به همراه تیم ملی ایتالیا موفق به قهرمانی در رقابت ها شد هم به اندازه پدری افزایش ارزش داشته است و 10 میلیون یورو به قیمت او افزوده شده است اما قیمت نهایی پدری بیشتر از کیه‌زا تخمین زده می شود و به همین علت پدری از او بالاتر قرار گرفته است.

1470