رکوردی که ستاره جوان تیم ملی اسپانیا به نام خود ثبت کرد

رکوردی که ستاره جوان تیم ملی اسپانیا به نام خود ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پدری با حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، توانست یک رکورد جدید را به نام خودش به ثبت برساند.

به گزارش فوتبالی، پدری در سال‌های اخیر یکی از بهترین بازیکنان جوان دنیای فوتبال بوده است. او با درخشش در ترکیب تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، توانست جایزه پسر طلایی و کوپا را که مخصوص بازیکنان زیر 21 سال است را مال خود کرد و نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. او حالا یک رکورد دیگر را هم به نام خود ثبت کرد.

او با حضور در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا در دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 در برابر آلمان، با 21 سال و 223 روز، تبدیل به جوان‌ترین بازیکنی شد که به رکورد 10 بازی در مسابقات یورو می‌رسد.

این ستاره جوان در یورو 2020 نیز یکی از مهره‌های اصلی و ثابت تیم لوییز انریکه بود. پدری در آن جام که اسپانیا توانست تا نیمه نهایی پیش برود، در هر 6 مسابقه برای لاروخا به میدان رفت. او همچنین در این تورنمنت نیز حالا برابر آلمان برای چهارمین بار به میدان می‌رود و امیدوار است با عبور از سد ژرمن‌ها بتواند این رکورد را در این جام بهبود ببخشد.

پدری در این تورنمنت تنها در بازی آخر مرحله گروهی که یک بازی تشریفاتی برای اسپانیا بود به میدان نرفت. لوییس دلافوئنته در آن مسابقه به بازیکنان نیمکت‌نشی خود اعتماد کرده بود تا بازیکنان اصلی تیمش استراحت کنند و آماده شوند برای بازی‌های مراحل حذفی.

هرچند که باید گفت این رکورد ممکن است توسط لامین یامال تهدید شود.

1428