بازیکنی که بیشتر از بقیه در یورو 2020 دویده است؛ 46.9 کیلومتر!

بازیکنی که بیشتر از بقیه در یورو 2020 دویده است؛ 46.9 کیلومتر!

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام ملت های اروپا، یورو 2020، در جریان است و مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها در ادامه دور حذفی از فردا استارت می خورد.

به گزارش فوتبالی، فردا تیم ملی اسپانیا به مصاف سوئیس خواهد رفت؛ سوئیسی که فرانسه را حذف کرد. البته تیم ملی اسپانیا هم این تورنمنت را جالب شروع نکرد و در دو بازی اول خود در دور گروهی دو تساوی مقابل سوئد و لهستان به دست آورد اما در دو بازی پس از آن یعنی مقابل اسلواکی در سومین بازی دور گروهی و بازی مقابل کرواسی در دور یک هشتم نهایی بسیار بهتر عمل کرد و توانست به پیروزی برسد و اکنون به این مرحله رسیده است.

یکی از بهترین بازیکنان اسپانیا در این رقابت ها، پدری است. پدری که تنها 18 سال دارد و به تیم ملی جوانان اسپانیا برای بازی های المپیک هم دعوت شده است، در این تورنمنت در میان تمام بازیکنان حاضر در یورو 2020 بیشترین مسافت طی شده و دوندگی را داشته است به طوری که او مجموعا در این تورنمنت 46.9 کیلومتر دویده است و در رتبه اول از این نظر قرار دارد.

این بازیکن اسپانیایی به یک عضو ثابت در تیم لوئیس انریکه بدل شده است و در تمام دقایق ممکن برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده است.

1470