واکنش‌های جالب کارشناس تلویزیونی به حذف هلند: باورم نمی‌شود

واکنش‌های جالب کارشناس تلویزیونی به حذف هلند: باورم نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - نایجل دی یانگ بازیکن اسبق تیم ملی هلند در حین تماشای حذف تیم ملی کشورش از یورو توسط جمهوری چک همچون اکثر هواداران هلندی به شدت ناراحت بود.

به گزارش فوتبالی، هلند با شکست دو بر صفر در بوداپست در مرحله یک هشتم نهایی راهی خانه شد. در این بازی ماتیس دلیخت هم با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. دی یونگ هافبک سابق منچسترسیتی که 81 بازی ملی در کارنامه دارد، بازی را به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی ITV تماشا کرد. 

در پایان بازی، مارک پوگاچ، مجری برنامه لحظاتی از واکنش های دی یونگ 36 ساله به اتفاقات دراماتیک نیمه دوم منتشر کرد. در این ویدیو، دی یونگ می گوید:" خیلی امید داشتم" ، در لحظاتی دستش را روی سرش می گذارد و در واکنش به اخراج دلیخت می گوید:" وای خدای من! کارت قرمز! باورم نمی شود، چه دارم می بینم؟!"

هواداران هلندی اکثرا با حس و حال دی یونگ در این لحظات همدردی کرده اند. یک کاربر توییتری نوشته است" دی یونگ را درک کردم. پس از شکست هلند واقعا ناراحت به نظر می رسید اما یکی از بهترین کارشناسان حال حاضر است. باید بیشتر به عنوان کارشناس از او استفاده کنند." و دیگری نوشته است:" امیدوارم ITV تصمیم بگیرد که نایجل را برای ادامه یورو حفظ کند."

4125