کرواسی 1-1 جمهوری چک؛ نایب قهرمان جهان در آستانه حذف

کرواسی 1-1 جمهوری چک؛ نایب قهرمان جهان در آستانه حذف

پایگاه خبری فوتبالی - هفته دوم مرحله گروهی یورو 2020 در حالی پیگیری شد که کرواسی در مقابل جمهوری چک به تساوی 1-1 رضایت داد.

به گزارش فوتبالی، نایب قهرمان جام جهانی که از دو بازی اولش در یورو فقط یک امتیاز گرفته حالا به صورت جدی خطر حذف از مسابقات را حس می کند چرا که اگر در بازی پایانی نتوانند اسکاتلند را شکست بدهند، حذف می شوند هر چند که حتی در صورت پیروزی هم ممکن است که در گروه سوم شوند و در میان بهترین تیم های سوم نباشند و حذف شوند. به همین خاطر می توان گفت که حالا دیگر کرواسی به خودش برای حضور در یک هشتم نهایی یورو وابسته نیست و باید منتظر اتفاقات بازیهای دیگر گروه باشد. 

پاتریک شیک که هر سه گل جمهوری چک را در یورو زده با ثبت گل مقابل کرواسی حالا امید زیادی برای آقای گلی بازیها دارد به خصوص اگر جمهوری چک بتواند به مراحل بعدی بازیها برود. آنها البته با این برد شانس زیادی برای صعود دارند هر چند که تقابل  با انگلیس در هفته پایانی می تواند برایشان سخت و مشکل باشد. به هر حال هر دو تیم باید منتظر نتیجه بازی بریتانیایی ها باشند که تا دقایقی دیگر برگزار می شود. نتیجه بازی اسکاتلند و انگلیس می تواند برای شرایط گروه حائز اهمیت بالایی باشد.

ویدیوی خلاصه بازی کرواسی - جمهوری چک را می توانید در لینک خلاصه بازی کرواسی - جمهوری چک ببینید. 

4125