اسکاتلند 0-2 جمهوری چک؛ با دبل شیک، چک به صدر جدول رفت

اسکاتلند 0-2 جمهوری چک؛ با دبل شیک، چک به صدر جدول رفت

پایگاه خبری فوتبالی - جمهوری چک موفق شد در برابر اسکاتلند به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز دو شنبه از ساعت 17:30 دو تیم اسکاتلند و جمهوری چک از گروه D رقابت‌های یورو 2020 در ورزشگاه همپتن پارک اسکاتلند به مصاف هم رفتند. قضاوت این دیدار بر عهده‌ی دنیل سیبرت از کشور آلمان بود.

در نیمه اول، شاهد بازی برابری بودیم. هر دو تیم شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتند. در این نیمه ابتدا اسکاتلند بازی را بهتر آغاز کرد، اما در ادامه جمهوری چک نبض بازی را در دست گرفت و چند موقعیت خطرناک روی دروازه داوید مارشال خلق کرد. در نهایت در دقیقه 42 پاتریک شیک مهاجم باشگاه لورکوزن گل اول را با پاس گل دیوید کوفال به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود چک پایان یابد. 

در نیمه دوم اسکاتلند از نظر خلق موقعیت و مالکیت تیم برتر میدان بود، اما این جمهوری چک بود که موفق شد در دقیقه 52 بار دیگر توسط پاتریک شیک به گل برسد. اسکاتلند بعد از این گل فشار خود را برای رسیدن به گل و کم کردن فاصله، افزایش داد، اما نتوانست به گل برسد تا در نهایت این دیدار با نتیجه 2-0 به سود جمهوری چک پایان یابد. 

دیگر دیدار این گروه روز یک شنبه بین تیم‌های کرواسی و انگلیس برگزار شد که در نهایت انگلیس با تک گل رحیم استرلینگ برنده دیدار شد. 

4416