عکس؛ احترام ویژه به کریستین اریکسن در ابتدای بازی دانمارک - جمهوری چک

عکس؛ احترام ویژه به کریستین اریکسن در ابتدای بازی دانمارک - جمهوری چک

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی دانمارک در بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2020، موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی جمهوری چک را شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020 شود.

به گزارش فوتبالی، اما در ابتدای بازی دانمارک و جمهوری چک و در زمانی که مراسم ابتدایی این مسابقه برگزار می شد، یک پیراهن بزرگ از کریستین اریکسن در سمت تیم ملی دانمارک به نمایش گذاشته شد و تکان داده شد تا بدین ترتیب یک احترام ویژه به کریستین اریکسن پیش از آغاز این بازی گذاشته باشند.

کریستین اریکسن بازیکنی بود که در اولین بازی تیم ملی دانمارک در رقابت های یورو 2020، در اواسط بازی به طور ناگهانی و بدون دخالت بازیکنی دیگر، به روی زمین افتاد و بیهوش شد. در واقع کریستین اریکسن دچار یک حمله قلبی در وسط بازی شده بود و به همین علت بلافاصله از زمین بازی بیرون برده شد و راهی بیمارستان شد. اکنون اریکسن حال خوبی دارد و سکته قلبی را رد کرده است و به نظر می رسد که به شرایط عادی بازگشته است.

پس از اتفاقی که برای اریکسن افتاد، در بازی های مختلف یورو 2020، به کریستین اریکسن به طرق مختلف احترام گذاشته شد و از او یاد شد که اکنون در بازی دانمارک - جمهوری چک هم این اتفاق افتاد چرا که اریکسن از ستارگان تیم ملی دانمارک بود.

1470