مدافع بارسلونا با 8.5 میلیون یورو به نیس پیوست

مدافع بارسلونا با 8.5 میلیون یورو به نیس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا اعلام کرد که نیس بند خرید ژان کلر تودیبو را برای آنها فعال کرده است و بدین ترتیب کاتالان ها 8.5 میلیون یورو نقد بر اساس این انتقال دریافت کردند که هفت  میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد هم ممکن است به آن اضافه شود. باشگاه کاتالان درصدی از حق انتقال این بازیکن در آینده را هم حفظ خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تودیبو در فصل نقل و انتقالات زمستانی  19-2018 بهبارسلونا ملحق شده بود و اولین بازیش به عنوان بازیکن بارسا را مقابل هوئسکا داشت. بارسا در بیانیه ای از این مدافع فرانسوی به خاطر تعهدش تشکر کرد و برای او در آینده آرزوی موفقیت کرد. بارسا برای جبران مشکلات مالی خود به فروش برخی بازیکنان مازاد نیاز دارد و به نظر می رسد که این مدافع نیز  در همین راستا فروخته شده است.

مدافع فرانسوی که زمانی شماره 6 بارسلونا را به تن می کرد در سالهای اخیر قرضی به تیم هایی نظیر شالکه و بنفیکا رفت که در زمستان آخرین تجربه حضور قرضی خود را در نیس داشت که تیم فرانسوی از عملکردش راضی بود و در نهایت تصمیم گرفتند که بند خرید را برای این مدافع 21 ساله فعال کنند. تودیبو تجربه حضور در تولوز را هم دارد و به خوبی با لیگ فرانسه آشنایی دارد.

4125