خشم رئیس باشگاه تولوز علیه مدیران بارسلونا: بارسایی ها خودخواه هستند

خشم رئیس باشگاه تولوز علیه مدیران بارسلونا: بارسایی ها خودخواه هستند

سایت رسمی فوتبالی- اولیور سادران، رئیس باشگاه تولوز، در صحبت هایی به انتقاد از سران باشگاه بارسلونا پرداخته . دلیل دلخوری و انتقاد او این است که سران باشگاه کاتالان، روز گذشته خبر انتقال تودیبو به تیمشان را رسما اعلام کردند.

این درحالی است که طبق توافق های حاصل شده تودیبوی 19 ساله، در پایان فصل از باشگاه تولوز به بارسلونا منتقل خواهد شد. و حالا رئیس باشگاه تولوز اعلام کرده که سران بارسلونا با خودخواهی رفتار کرده اند.

سادران در گفتگو با روزنامه اکیپ گفت:«این بازیکن مشاوره بدی گرفت و سران بارسا هم رفتار مناسبی نداشتند.» او در عین حال اعلام کرد که از طریق رسانه ها متوجه توافق تودیبو با بارسلونا شده است. از نظر سادران، این مدافع جوان، مرتکب اشتباه شده که با باشگاهی مثل بارسلونا توافق کرده است. چرا که از نظر او، تودیبو تجربه کافی برای حضور در تیمهای تراز اول دنیای فوتبال را ندارد.

او ادامه داد:« سران باشگاه بارسلونا هم با خودخواهی رفتار کردند. البته قانونا آنها حق انجام این کار را داشتند. اما چنین رفتاری از سوی یک باشگاه بزرگ، خیلی جذاب نیست.»

او در مورد تودیبو ادامه داد:« تودیبو کیفیت خیلی بالایی دارد ولی تجربه زیادی ندارد.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، انتقال به بارسلونا اولویت اول تودیبو بود و این بازیکن جوان از کودکی رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر می پروراند و به همین خاطر پیشنهادات دیگری مثل پیشنهادات یوونتوس، اینترمیلان، ناپولی و لیون را رد کرده است.

تودیبو معمولا در پست مدافع مرکزی بازی می کند ولی توانایی بازی در میانه میدان را نیز دارد. این روزنامه در گزارش خود یادآوری کرده که مدیران بارسلونا برای متقاعد کردن تودیبو، به او قول دادند که در هریک از این پستها می تواند برای تیم به میدان برود؛ چرا که بازیکنانی مثل جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس در سالهای آتی بازنشسته خواهند شد و فضا برای بازی تودیبو فراهم خواهد شد.

6363