ادعای عجیب بازیکن سابق بارسلونا: حق نداشتیم مسی را لمس کنیم!

ادعای عجیب بازیکن سابق بارسلونا: حق نداشتیم مسی را لمس کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی - ژان کلر تودیبو پس از دورانی محو در بارسلونا و انجام فقط پنج بازی در این تیم، حالا در نیس می‌درخشد و به لیدر یکی از بهترین خط دفاعی های اروپا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، نیس فقط چهار گل خورده در سیزده بازی این فصل لیگ فرانسه دریافت کرده و بیش از دو ماه است که گل نخورده است. در روند بی نظیر آنها، تودیبو نقش مهمی داشته است، بازیکنی که حالا ارزش او به 30 میلیون یورو رسیده است. بارسلونا در سال 2019 برای خرید این مدافع فقط یک میلیون یورو پرداخته بود. 

مدافع فرانسوی حالا به قانونی عجیب در دوران حضورش در بارسلونا اشاره کرده است :" در بارسلونا به ما اجازه نمی‌دادند که مسی را در تمرینات لمس کنیم. شاید عجیب به نظر برسد اما واقعیت است. باید خیلی مراقبت می‌کردیم تا در تمرینات با او برخوردی نداشته باشیم. البته این طبیعی است. او بهترین است و نمی‌خواست در تمرینات مصدوم شود.

این مدافع به عنوان بازیکنی آینده‌دار راهی نیوکمپ شد اما در دو فصل حضور در لالیگا فقط پنج بازی در بارسلونا داشت. تودیبو قرضی به شالکه و بنفیکا رفت و در نهایت در نیس توانست بدرخشد. نیس در این فصل، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و به یکی از شگفت‌انگیزترین خط دفاعی‌های اروپا تبدیل شده است. 

4125