یوفا به بارسلونا هشت میلیون یورو ضرر زد!

یوفا به بارسلونا هشت میلیون یورو ضرر زد!

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که مدیران بارسلونا در سالهای اخیر برای جمع کردن پول برای باشگاهشان سخت جنگیده اند و ذره ذره برای باشگاهشان پول جمع کرده اند اما حالا با یک بدشانسی دیگر مواجه شده اند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد به شدت به دنبال خرید تودیبو مدافع میانی نیس بود و حاضر شده بود تا برای این بازیکن 40 میلیون یورو بپردازد. بارسا هنوز 20 درصد از حق انتقال تودیبو را در اختیار دارد و در صورت این انتقال می توانست هشت میلیون یورو درآمدزایی کند اما یوفا جلوی این انتقال را گرفت.

در حقیقت گروه INEOS در هر دو باشگاه نیس و منچستریونایتد سهام دارد و یوفا با انتقال بازیکن میان دو باشگاه مخالف است. هر دو باشگاه در لیگ اروپا حضور دارند و یوفا اعلام کرده است که دو باشگاه در فصل هایی که هر دو در تورنمنتی مشابه در اروپا حضور دارند، حق مبادله بازیکن میان همدیگر را ندارند. سیتی و ژیرونا نیز با شرایط مشابهی مواجه هستند. 

حالا بارسایی ها باید امیدوار باشند که مشتری دیگری برای تودیبو پیدا شود. این بازیکن فصل خوبی در نیس داشته و طبیعی است که نگاه ها را به خود جلب کرده باشد اما مشخص نیست که آیا باشگاه دیگری حاضر می شود که مبلغ مورد نظر نیس را بپردازد یا نه!

4125