مارسی شرایط جذب مدافع میانی بارسلونا را دنبال می کند

مارسی شرایط جذب مدافع میانی بارسلونا را دنبال می کند

خبرگزاری فوتبالی - مارسی شرایط جذب ژان کلر تودیبو مدافع میانی بارسلونا را دنبال می کند و به صورت جدی به دنبال خرید اوست.

به گزارش فوتبالی، تودیبو که امسال به صورت قرضی از بارسلونا به شالکه ملحق شد، در تابستان به احتمال زیاد از کاتالان ها جدا شد که به نظر می رسد مارسی مقصد احتمالی وی باشد.  در حقیقت مارسی با مربیگری اندره ویلاش بواش در نظر دارد که بازیکن اسبق تولوز را به صورت قرضی با بند خرید بخرد در حالی که بارسا برای فروش این مدافع پول نقد می خواهد تا بتوانند در تابستان پیش رو از این پول استفاده کنند. در چنین شرایطی مارسی به گزینه های دیگر نظیر بالردی فکر می کند و می خواهد این بازیکن را بالاتر از مدافع میانی بارسلونا به صورت قرضی بخرد.

مدیران مارسی البته علاقه خاصی به تودیبو دارند. این بازیکن سابقه خوبی در تولوز داشته و توان حضور در خط هافبک را دارد و به نظر می رسد که می تواند آینده درخشانی در مارسی داشته باشد. بارسا برای فروش این بازیکن 25 میلیون یورو خواسته که مارسی حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیست و فقط می توانند تودیبو را به صورت قرضی بخرند و باید دید که این انتقال به تحقق خواهد انجامید یا نه.