ماجرای جالب اعلام 15 دقیقه وقت اضافه برای بازی استقلال – شهرخودرو؛ وقتی برق شاگردان رحمتی آمد!

ماجرای جالب اعلام 15 دقیقه وقت اضافه برای بازی استقلال – شهرخودرو؛ وقتی برق شاگردان رحمتی آمد!

پایگاه خبری فوتبالی- قطعی برق ورزشگاه آزادی در دقایق پایانی دیدار استقلال و شهرخودرو باعث شد تا این بازی وقت اضافه زیادی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که دیدار استقلال و شهرخودرو تا دقیقه 84 با گل آرمان رمضانی یک بر صفر به سود شاگردان فرهاد مجیدی دنبال می‌شد، برق ورزشگاه ناگهان رفت و پروژکتورهای آزادی خاموش شد تا امکان برگزاری بازی وجود نداشته باشد. در نهایت قطعی برق پروژکتورها موجب توقف بازی در ورزشگاه آزادی شد، البته بعد از دقایقی برق به ورزشگاه آزادی برگشت و با روشن شدن برخی از پروژکتورها داور بازی را بعد از چند دقیقه توقف از سر گرفت.

این مسئله باعث شد تا داور مسابقه هم وقت اضافی 15 دقیقه‌ای! بگیرد که در لیگ بیستم نظیر آن دیده نشده بود. این در حالی بود که 6 دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود و با احتساب وقفه 2 دقیقه ای برای آب نوشیدن بازیکنان باید در مجموع با محاسبه وقت های اضافه که دو دقیقه بود در نهایت 10 دقیقه اعلام می شد .تلویزیون هم وقتی برق رفت، در یک حرکت عجیب تایمر را از روی صفحه تلویزیون برداشت و زمانی که بازگشت عدد 15 را به عنوان وقت اضافه اعلام کرد. جواد خیابانی اعلام کرد که این عدد را میز داوری شامل داورچهارم و ناظر بازی اعلام کرده است! 

این در حالی بود که وقت های اضافه مطابق معمول تمام بازی های از سوی کمک داور چهارم بازی با بالا بردن تابلو اعلام نشد و تنها به صورت کلامی به ناظر و داور چهارم انتقال داده شد. استقلالی ها وقتی فهمیدند که 15 دقیقه در نظر گرفته شده اعتراض کردند و فرهاد مجیدی و نصرالله عبداللهی این ماجرا را باور نمی کردند و از آن سو، سید مهدی رحمتی با خوشحالی به شاگردانش امید داد که 15 دقیقه برای جبران وقت دارند و به همین دلیل بود که آنها دو بار هم به دیرک دروازه استقلال هم کوبیدند. جواد خیابانی هم در یک جمله بامزه در خلال گزارشش گفت که انگار بعد از قطعی برق ورزشگاه آزادی و آمدن برق، برق بازیکنان شهرخودرو آمده است! در هر حال بازی در دقیقه 8 وقت های اضافه به پایان رسید تا محاسبات واحدسیار ورزشگاه آزادی هم اشتباه از کار دربیاید و آنها هفت دقیقه در محاسبه اشتباه کنند.

قطعی برق در ورزشگاه آزادی و انتشار تصاویر و ویدیوهایی از این اتفاق با واکنش رسانه های عربی نیز مواجه شد و در مطالبی با اشاره به اتفاق رخ داده در بازی استقلال و پدیده، برخی از این رسانه ها معتقد بودند زیرساخت ورزشگاه های ایران فرسوده است و نمی توانند میزبانی مسابقات مهم را به خوبی برگزار کنند.

7655