سوژه روز؛ وضعیت قرمز برای شهرخودرو یا پدیده!

سوژه روز؛ وضعیت قرمز برای شهرخودرو یا پدیده!

پایگاه خبری فوتبالی- نماینده استان خراسان رضوی در بازی هفته اول لیگ بیست و یکم شرایط بسیار عجیبی را تجربه کرد. از نداشتن آب معدنی گرفته تا نبود مدیر تیم در روز بازی!

به گزارش فوتبالی، لیگ بیست و یک روز گذشته با 4 بازی استارت خورد در یکی از بازی های روز نخست شهرخودرو در خانه با آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت داد.

فرهاد حمیدوای بعد از کش و قوس های فراوان پیش از لیگ بیستم و یکم موفق شد دوباره مالکیت تنها تیم استان خراسان رضوی و شهر مشهد را برعهده بگیرد منتهی این تیم – که هنوز معلوم نیست نامش شهرخودرو است یا پدیده – با مشکلات مختلفی روبروست. 

شکایت استفان کوزین مربی ایتالیایی اسبق این باشگاه، پنجره نقل و انتقالات این تیم را بسته و شهرخودرو نتوانست قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند و دیروز فقط 14 بازیکن برای بازی با آلومینیوم در اختیار داشت و مدیر این تیم هم به خاطر حضور در کلاس مربیگری، کنار تیمش حضور نداشت.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است صادق صادقی که نامش در لیست بازیکنان ذخیره تیم مشهدی قرار داشته، اصلا دیروز در ورزشگاه امام رضا حضور نداشته و حتی مدیران تیم مشهدی به عنوان بازی دیروز، برای تیم داوری آب معدنی تهیه نکرده بودند و تیم آلومینیوم اراک به تیم داوری آب معدنی داده است. از طرف دیگر برخی اخبار حاکی از آن است که تیم داوری بازی دیروز هم هنگام خروج از هتل محل اقامتشان در مشهد، به خاطر مسائل مربوط به تسویه حساب، به مشکل خورده‌اند.

رضا مهاجری سرمربی شهرخودرو یا پدیده – که دیروز حق نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت – در کنفرانس خبری بعد از بازی به این نکته اشاره کرد که میزان دریافتی بازیکنان فصل گذشته این تیم به 80 درصد رسیده اما شنیده می شود بازیکنان جدید این تیم هنوز هیچ دریافتی نداشته اند و امروز هم اعلام شد که بازیکنان پدیده اعتصاب کرده و در اعتراض به وضع موجود، حاضر به تمرین نشدند. هر چند سیدمهدی سیدصالحی، مدیر تیم فوتبال پدیده مشهد می‌گوید: چه کسی چنین چیزی را اعلام کرده است؟ هیچ مشکلی وجود نداشت و بازیکنان هم تمرین کردند. 

9697