گزارش/ نگاهی به تقابل‌های رحمتی مقابل استقلال: بدون برد و بدون گل!

گزارش/ نگاهی به تقابل‌های رحمتی مقابل استقلال: بدون برد و بدون گل!

پایگاه خبری فوتبالی- سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی، هیچ‌گاه نتوانسته استقلال را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، رحمتی که در این فصل هدایت نساجی را برعهده دارد و با این تیم روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر می گذارد در شرایطی باید دو روز دیگر در برابر استقلال قرار بگیرد که این ششمین رویارویی او با تیم سابق خود در قامت سرمربیگری است.

رحمتی که خودش یکی از ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه استقلال به شمار می آید و تا سال ها سال دروازه این تیم را با عملکرد استثنایی خود بیمه کرده بود حالا باید با سومین تیم مختلف در برابر آبی ها قرار بگیرد. او پیش از این در قامت سرمربی تیم های شهرخودرو و آلومینیوم پنج مرتبه در برابر استقلال قرار گرفته بود که ماحصل آن 2 مساوی و 3 شکست بوده است و همین نشان از آن دارد که رحمتی هیچ گاه در برابر تیم سابق خود سربلند نبوده است.

ذکر این نکته هم می‌تواند در نوع خودش قابل تامل باشد که تیم‌های رحمتی در تقابل با استقلال هیچ‌گاه موفق به گلزنی نشده‌اند و اتفاقا 5 بار هم دروازه‌شان باز شده است.

رحمتی که در دوران بازیگری هم به عنوان دروازه‌بان تیم‌های سپاهان، پیکان و شهرخودرو در برابر استقلال قرار گرفته بود حالا باید ببینیم می‌تواند برای تیم جواد نکونام مشکل ایجاد کند و به نوعی گربه سیاه استقلال در این مقطع حساس از نیم فصل اول شود یا که اتفاق دیگری می‌افتد.

9098