پیش‌بازی استقلال – شهرخودرو/ تحت تاثیر بحران

پیش‌بازی استقلال – شهرخودرو/ تحت تاثیر بحران

پایگاه خبری فوتبالی- آیا استقلال بحران‌زده می‌تواند فاصله‌اش با سپاهان و پرسپولیس را کمتر کند؟

به گزارش فوتبالی، استقلال فردا شب در شرایطی میزبان شهرخودرو است که تیم فرهاد مجیدی اصلا وضعیت خوبی ندارد. مشکلات مالی استقلال به اوج خود رسیده و باعث شد که فرهاد مجیدی دیروز در مصاحبه‌ای شدیدا از احمد مددی و علی‌نژاد معاون وزیر ورزش انتقاد کند و امروز هم مدیرعامل باشگاه استقلال به صحبتهای سرمربی تیمش پاسخ داد تا مشخص شود که اوضاع در این تیم بدتر از آن چیزی است که هواداران آبی‌ها تصورش را دارند.

غایبان پرتعداد: مشکلات مالی، تنها نگرانی فرهاد مجیدی در آستانه بازی با شهرخودرو نیست و او برای بازی فرداشب، تقریبا نیمی از نفراتش را در اختیار ندارد. رشید مظاهری، سیداحمد موسوی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته غایبان قطعی استقلال در بازی فردا هستند ضمن آنکه مهدی قایدی هم علیرغم آنکه احتمالا در تمرین امروز استقلال شرکت خواهد کرد، شاید جلوی شهرخودرو بازی نکند و احتمالا آرمان رمضانی و ارسلان مطهری دو مهاجم اصلی استقلال در بازی فردا خواهند بود.

چهره ویژه: امین قاسمی‌نژاد. او در نقل و انتقالات زمستانی فاصله زیادی تا استقلالی شدن نداشت اما نهایتا دو باشگاه استقلال و شهرخودرو با یکدیگر به توافق نرسیدند تا قاسمی‌نژاد در شهرخودرو ماندنی شود.

تقابل ویژه: اولین تقابل مهدی رحمتی با فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی یکی از اتفاقات جالب این بازی خواهد بود و باید دید رحمتی که فصل گذشته به عنوان دروازه‌بان شهرخودرو اجازه برد را به تیم فرهاد مجیدی نداد، این بار هم از همبازی و مربی سابقش امتیاز خواهد گرفت یا نه.

نتیجه آخرین بازی: استقلال با یک گل صنعت نفت را در آبادان شکست داد و شهرخودرو با همین نتیجه از سد گل گهر گذشت.

وضعیت در جدول: استقلال با 37 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و شهرخودروی 28 امتیازی تیم هشتم جدول است.

دوشنبه 31 خرداد 1400

معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر

استقلال – شهرخودرو ساعت 19.45

تیم داوری: کمیل غلامی - ایوب غلامزاده – عسگر محمدی

1984