آلبا: بوسکتس کاپیتان ما است؛ روی بازگشت او حساب می‌کنیم

آلبا: بوسکتس کاپیتان ما است؛ روی بازگشت او حساب می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – ژوردی آلبا در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده بوسکتس هنوز کاپیتان تیم ملی اسپانیا است و همه روی او حساب می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا به دلیل ابتلا به کرونا نتوانسته در اردوی تیم ملی اسپانیا شرکت کند و در صورت بازیابی سلامتی‌اش می‌تواند به اردو برگردد. آلبا به شدت در انتظار این اتفاق است.

آلبا پیش از دیدار امشب مقابل سوئد گفته: فکر می‌کنم همه ما می‌دانیم که کاپیتان تیم، بوسکتس است. او یک بازیکن مهم برای ما است و یک انسان خوب. تا زمانی که او برگردد هرکاری برای کمک انجام می‌دهم.

آلبا دیگر این روزها یکی از بازیکنان کارکشته در تیم ملی اسپانیا محسوب می‌شود. او سابقه بازی در فینال یورو ۲۰۱۲ را هم در کارنامه خود دارد و حالا هم میان شاگردان لوئيس انریکه قرار گرفته. آلبا با حمایت از اریکسن گفته امیدوار است به زود او به میادین برگردد.

مدافع چپ تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا درباره اریکسن گفته: ما، اعضای تیم ملی اسپانیا برای کریستین اریکسن پیام حمایت می‌فرستیم. برای خودش و خانواده‌اش. برای او حمایت و عشق می‌فرستیم. امیدوارم بتوانیم او را دوباره در زمین ببینیم.

گفتنی است اسپانیا در گروه E مسابقات به همراه سوئد، اسلوواکی و لهستان قرار گرفته.

1101