واکنش پیانیچ به شایعات مربوط به جدایی از بارسلونا؛ تکذیب نکرد!

واکنش پیانیچ به شایعات مربوط به جدایی از بارسلونا؛ تکذیب نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی –  میرالم پیانیچ اعلام کرده فعلا به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کند و بعد از اغاز تمرینات شرایطش مشخص می‌شود.

به گزارش فوتبالی، میرالم پیانیچ شرایط خوبی را در بارسلونا سپری نمی‌کند. او به سختی در ترکیب اصلی بارسا جا برای خودش پیدا می‌کند و به همین دلیل احتمال جدایی‌اش بیش از پیش است. خود او البته فعلا به این مسئله فکر نمی‌کند.

پیانیچ در گفت و گو با شبکه تلویزیونی Federalna گفته: ترک بارسلونا؟ سخت است تا حالا در این رابطه صحبت کنیم. در حال حاضر از تعطیلاتم به همراه خانواده لذت می‌برم و فقط در این زمنیه فکر می‌کنم.

بارسلونا میرالم پیانیچ را را فصل گذشته از یوونتوس با مبلغ ۶۰ میلیون خریداری کرد (در این اتقال آرتور هم سهیم بود) اما بسیاری از شایعات حاکی از احتمال جدایی این بازیکن بوسنیایی از بارسلونا دارد.

پیانیچ در ادامه درباره شایعات مربوط به جدایی‌اش گفته: آماده‌سازی برای فصل جدید از ماه جولای آغاز می‌شود و من هم در آن زمان به تیم اضافه می‌شوم. باید ببینم از آن به بعد چه اتفاقی رخ خواهد داد.

فروش پیانیچ البته پروژه آسانی برای بارسلونا نخواهد بود زیرا ۳ سال از قرارداد او مانده و دستمزد نسبتا بالایی هم دارد و باید دید اصلا او پیشنهاد مناسبی دریافت می‌کند یا خیر.

1101