هانسی فلیک: مولر از قصد من را اذیت می‌کرد

هانسی فلیک: مولر از قصد من را اذیت می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی سابق بایرن مونیخ اذعان کرد که از کار کردن با توماس مولر لذت برده، اما در ادامه گفت بعضی اوقات این بازیکن از روی قصد او را اذیت کرده است. 

به گزارش فوتبالی، توماس مولر سی و یک ساله پس از دو سال غیبت از تیم ملی آلمان، موفق شد بار دیگر دعوت شود. او یکی از ارکان اصلی مانشافت در قهرمانی جام جهانی 2014 بود. مولر همچنین 581 بازی با پیراهن بایرن مونیخ انجام داده و 214 گل نیز به ثمر رسانده است. 

به نقل از سایت گل، توماس مولر به همراه هانسی فلیک موفق به کسب شش گانه شد. فلیک پس از پایان مسابقات یورو 2020 به عنوان جانشین یواخیم لوو روی نیمکت تیم ملی المان خواهد نشست. او در خصوص تجربه کار کردن با مولر به وبسایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: "توماس برای من یک پدیده است. توماس باعث ایجاد خاطراتی زیبا برای من شد، حتی زمانی که از قصد مرا اذیت می‌کرد. بعضی اوقات من باید به شوخی‌های او می‌خندیدم، چون حس می‌کنم از روی عمد مرا اذیت می‌کرد. توماس عاشق باشگاه است و کارهای خیلی زیادی برای بایرن مونیخ انجام داده است. افتخارات فوتبالی او بسیار خاص است و هیچ کس دیگر شبیه او نخواهد شد."

4416