تشابه شروع دوران ناگلزمان در بایرن مونیخ با هانسی فلیک

تشابه شروع دوران ناگلزمان در بایرن مونیخ با هانسی فلیک

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در فینال سوپرجام آلمان موفق شد با نتیجه 3 بر 1 بورسیا دورتموند را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این جام شود.

به گزارش فوتبالی، این بازی اولین پیروزی رسمی یولین ناگلزمن به عنوان سرمربی بایرن مونیخ بود. ناگلزمان در این فصل هدایت باواریایی ها را بر عهده گرفته است و جایگزین هانس دیتر فلیک شده است.

در شروع دوران ناگلزمان با هانسی فلیک در بایرن مونیخ یک تشابه وجود دارد و آن هم این است که هر دوی این مربی‌ها، کار خود در بایرن مونیخ را با پیروزی مقابل بورسیا دورتموند آغاز کردند.

بایرن مونیخ با هدایت هانسی فلیک اولین برد خود را در رقابت های داخلی آلمان در تاریخ 9 نوامبر 2019 به دست آورد که در آن بازی با نتیجه 4 بر 0 بورسیا دورتموند را شکست داد. البته این اولین پیروزی فلیک در بوندسلیگا بود.

اکنون ناگلزمن هم اولین برد خود در رقابت های داخلی آلمان را با پیروزی 3 بر 1 مقابل بورسیا دورتموند در رقابت های سوپرجام آلمان به دست آورده است و بدین ترتیب یک تشابه جالب میان شروع دوران ناگلزمان و هانسی فلیک وجود دارد و باید دید که آیا سرمربی جوان باواریایی ها می تواند افتخارات فلیک را تکرار کند یا خیر.

1470