رکورد جدیدی که توماس مولر در بایرن مونیخ ثبت کرد

رکورد جدیدی که توماس مولر در بایرن مونیخ ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا بایرن مونیخ باز هم نتواند هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و به طور کلی به نظر می رسد که اوضاع در این روز ها برای بایرن مونیخ چندان خوب نیست.

به گزارش فوتبالی، تک گل بایرن مونیخ در این بازی توسط لروی سانه در دقیقه 34 روی پاس توماس مولر به ثمر رسید و به این ترتیب توماس مولر یک پاس گل دیگر به کارنامه حرفه ای خود اضافه کرد. او که یک بازیکن چند پسته است و بیشتر در پست هافبک هجومی و گاهی اوقات هم در پست مهاجم نوک کاذب بازی می کند، اکنون به تعداد 250 پاس گل در بایرن مونیخ رسیده است. توماس مولر این تعداد پاس گل را در تمامی رقابت هایی که حضور داشته است، داده است.

مولر از سال 2008 در تیم بزرگسالان بایرن مونیخ حضور دارد. او بازیکنی است که در آکادمی بایرن مونیخ رشد کرده است و از سال 2000 در رده های پایه باواریایی ها حضور داشته است. در حال حاضر در نبود مانوئل نویر، این مولر است که بازوبند کاپیتانی بایرن مونیخ را بر بازو می بندد.

1470