پاسخ کنایه آمیز هافبک رئال مادرید به کری‌خوانی بازیکن چلسی

پاسخ کنایه آمیز هافبک رئال مادرید به کری‌خوانی بازیکن چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید با صحبت هایش پیش از بازی دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی به شدت جنجال ساز شد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک آلمانی پیش از بازی گفت که هیچ کدام از بازیکنان چلسی خواب را از چشمانم نمی گیرند. وی اظهار داشت:" در پانزده سال فوتبالم هرگز بازیکنی خواب را از من نگرفته است."

رئال مادرید در استمفوردبریج با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. میسون مونت یکی از گلزنان تیم  لندنی با کنایه به کروس گفت :" شنیدم که یکی از بازیکنانشان گفته است که نفرات ما خواب را از چشمانش نمی گیرند اما به عنوان یک تیم باید با دیدن تیم ما خواب از چشمانش گرفته شده باشد.  ما موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست دادیم و باید از این حیث بهتر شویم و به روندمان ادامه بدهیم."

کروس با اشاره به صحبت های مونت در صفحه توئیترش در روز پنجشنبه نوشت:" هنوز راحت می خوابم اما دیروز خوب کار کردی، آفرین. در اولین فینالت در لیگ قهرمانان اروپا موفق باشی."

در حقیقت به نظر می رسد که کروس با اشاره به این که خودش تا کنون در پنج فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته سعی کرده که به مونت جوان کنایه بزند.

4125