کروس و آلابا؛ از بایرن مونیخ تا رئال مادرید! (عکس)

کروس و آلابا؛ از بایرن مونیخ تا رئال مادرید! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که دیگر همه چیز مشخص شده است و داوید آلابا در تابستان آینده یعنی در انتهای این فصل راهی رئال مادرید خواهد شد و بدین ترتیب با تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید مجددا هم‌تیمی می‌شود. این دو سال ها در بایرن مونیخ با هم هم‌تیمی بودند و افتخارات متفاوتی به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس در رئال مادرید هم دوران موفقی داشت. کروس در بایرن مونیخ توانست در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد و در رئال مادرید هم سه بار پیاپی توانست بین سال های 2016 تا 2018 همراه با سپید پوشان فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و یکی از کلیدی ترین بازیکنان رئال مادرید به شمار می‌رود.

اما داوید آلابا مسیر متفاوتی را طی کرد و در بایرن مونیخ ماندگار شد و مثل تونی کروس تصمیم به ترک باواریایی ها نگرفت. اما اکنون به نظر می‌رسد که این بازیکن دیگر در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد و دوباره با تونی کروس هم‌تیمی می‌شود و دست سرنوشت این دو را دوباره در کنار همدیگر قرار می‌دهد.

ابتدا باید دید که ابتدا این فصل به چه شکل به پایان می‌رسد چرا که در حال حاضر رئال مادرید هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا شانس قهرمانی دارد.

1470