عکس؛ مودریچ و دو بازیکن بایرن مونیخ که با آن‌ها در رئال مادرید هم‌تیمی شد

عکس؛ مودریچ و دو بازیکن بایرن مونیخ که با آن‌ها در رئال مادرید هم‌تیمی شد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس و داوید آلابا که اکنون در رئال مادرید توپ می زنند و می توان گفت از عوامل موفقیت رئال مادرید در فصل اخیر بودند، روزگاری در بایرن مونیخ حضور داشتند و مقابل رئال مادرید هم بازی کرده اند.

به گزارش فوتبالی، البته تونی کروس سابقه ای طولانی در رئال مادرید دارد و مثل داوید آلابا نیست چرا که تونی کروس از تابستان 2014 به رئال مادرید پیوسته است اما داوید آلابا از تابستان 2021 راهی رئال مادرید شد.

در فصل 2013/14 و زمانی که هنوز داوید آلابا و تونی کروس در بایرن مونیخ حضور داشتند، رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ روبرو شد و موفق شد در دو بازی رو در رو به پیروزی برسد. مادریدی ها بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر و بازی برگشت را با نتیجه 4 بر 0 بردند.

در آن زمان لوکا مودریچ در خط هافبک رئال مادرید حضور داشت و مقابل تونی کروس و داوید آلابا که در بایرن مونیخ حضور داشتند، بازی کرد. اما اکنون تونی کروس، لوکا مودریچ و داوید آلابا در رئال مادرید هم‌تیمی هستند و اوضاع کاملا به شکلی متفاوت پیش رفته است. آن ها در فصلی که گذشت قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شدند.

1470