با احترام به بایرن مونیخ، رئال مادرید باشگاه بزرگ‌تری است

با احترام به بایرن مونیخ، رئال مادرید باشگاه بزرگ‌تری است

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع اتریشی رئال مادرید و سابقه بایرن مونیخ به مقایسه بین دو باشگاه فعلی و سابقش پرداخت و اذعان کرد که لوس بلانکوس کمی بزرگ‌تر از باشگاه باواریایی است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته داوید آلابا بعد از 13 سال حضور در آلیانز آرنا، به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست و ماجراجویی جدید خود را در اسپانیا آغاز کرد. آلابا زمانی به سانتیاگو برنابئو آمد که این باشگاه مادریدی مدافعان اصلی خود همچون سرخیو راموس و رافائل واران را از دست داده بود، اما مدافع اتریشی تاکنون توانسته انقلابی در خط دفاعی رئال مادرید بکند. 

به نقل از سایت مارکا، آلابا در گفت و گویی با کیکر گفت: "بایرن مونیخ همانند رئال مادرید یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپاست. هر دو باشگاه افتخارات زیادی را در طول تاریخ خود کسب کرده‌اند، اما با احترام به بایرن مونیخ، رئال مادرید کمی تیم بزرگ‌تری است." 

آلابا اولین بازیکنی نیست که از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوسته است. تونی کروس در سال 2014 به برنابئو آمد و البته به آلابا نیز کمک زیادی برای جا افتادن در تیم کرده است.

"تونی و همسرش کمک شایانی به من و همسرم در مادرید کرده‌اند. آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین دلایلی هستند که من در مادرید جا افتاده‌ام."

4416