جزئیات توافق رئال مادرید با مدافع بایرن مونیخ

جزئیات توافق رئال مادرید با مدافع بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - آینده داوید آلابا سفیدتر از همیشه به نظر می رسد. شبکه آلمانی اسکای اسپورت نیوز گزارش داده است که این بازیکن که در پایان فصل با اتمام قرارداد از بایرن مونیخ جدا خواهد شد، راه حضور در رئال مادرید را در پیش می گیرد. این بازیکن اتریشی با رئال مادرید به توافق رسیده است و قراردادی پنج ساله را تا سال 2026 به امضا خواهد رساند.

به گزارش فوتبالی، اسکای گزارش داده است که بارسلونا بارها با نزدیکان آلابا تماس گرفت و تلاش کرد تا درخواست های این بازیکن اتریشی را ببرد اما در حال حاضر شانس این بازیکن برای پیوستن به رئال مادرید خیلی زیاد است. قرارداد آلابا با رئال مادرید هنوز امضا نشده است اما به گفته این منبع، در هفته های آینده این اتفاق رخ خواهد داد و بازیکن اتریشی احتمالا به عنوان جانشین راموس به رئال مادرید خواهد پیوست.

به نظر می رسد که رئال مادرید حاضر شده تا درخواست مالی آلابا را بپذیرد. برخی رسانه های آلمانی و انگلیسی مدعی شده بودند که آلابا از تیم بعدی خود هفته ای 450 هزار یورو یعنی سالی 22 میلیون یورو می خواهد که البته نیمی از این مبلغ به حساب اداره مالیات اسپانیا واریز خواهد شد و بقیه آن به جیب بازیکن اتریشی می رود. 

4125