نوستالژی جالب از دو هافبک رئال مادرید و بایرن مونیخ که جابه‌جا شدند!

نوستالژی جالب از دو هافبک رئال مادرید و بایرن مونیخ که جابه‌جا شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - دو باشگاه بایرن مونیخ و رئال مادرید همواره دو رقیب دیرینه در فوتبال اروپا و لیگ قهرمانان اروپا بوده اند به طوری که بازی این دو تیم با هم یکی از پر تکرار ترین بازی های تاریخ یوفا چمپیونزلیگ است.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از جالب ترین اتفاقاتی که در تقابل های رئال مادرید و بایرن مونیخ در سال های گذشته رخ داده بود، مربوط به تونی کروس و ژاپی آلونسو است. 

رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12 به مصاف هم رفتند، در آن زمان ژابی آلونسو هنوز بازیکن رئال مادرید بود و یکی از کلیدی ترین چهره های تیمش بود. تونی کروس که در حال حاضر هافبک رئال مادرید است در آن سال هنوز بازیکن بایرن مونیخ بود و در آن بازی مقابل رئال مادرید قرار گرفت و با توجه به پستی که داشت، در جدال هایش با ژابی آلونسو روبرو می شد.

5 سال بعد، رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر به مصاف هم رفتند. این بار یک چیز متفاوت و جالب وجود داشت و آن هم مربوط به تونی کروس و ژابی آلونسو بود که جای این دو هافبک با هم عوض شده بود و تونی کروس در رئال مادرید توپ می زد و ژابی آلونسو در بایرن مونیخ بود و این بار در لباس هایی متفاوت با هم به تقابل پرداختند.

در بازی سال 2012 این بایرن مونیخ بود که رئال مادرید را حذف کرد و در بازی سال 2017 این رئال بود که باواریایی ها را از دور رقابت ها کنار زد.

1470