تلاش آلابا برای انتقال ستاره بایرن‌مونیخ به رئال‌مادرید

تلاش آلابا برای انتقال ستاره بایرن‌مونیخ به رئال‌مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط رسانه‌های آلمان، سرژ گنبری از نقش خود در بایرن مونیخ تحت هدایت یولیان ناگلزمان ناراضی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی، نیمکت‌نشینی در هفته‌های اخیر و نیز استفاده به عنوان وینگ بک باعث شده تا سرژ گنبری، وینگر ملی‌پوش آلمانی باشگاه بایرن مونیخ کمی از حضور درازمدت در این تیم مونیخی دلسرد شده است.

تمدید قرارداد سرژ گنبری با باشگاه بایرن مونیخی‌ها نیز هنوز انجام نشده و مذاکرات آن ممکن است به سبب درخواست سرژ گنبری برای دریافت حقوقی برابر با لروی سانه و کینگزلی کومان دچار چالش‌های جدی باشد.

در این بین، داوید آلابا، بازیکن ملی‌پوش و اتریشی سابق بایرن مونیخ و فعلی رئال مادرید شرایط هم‌تیمی سابقش را دنبال می کند. اساس این گزارش، داوید آلابا به دنبال تغییر نظر و راضی کردن سران رئال مادرید اسپانیا برای جذب و در اختیار گرفتن سرژ گنبری است.

نشریه اسپورت کاتالونیا حتی مدعی شده که تماس کوچک و غیر رسمی هم مابین نمایندگان سرژ گنبری و نمایندگان باشگاه رئال مادرید اسپانیا برقرار شده است."

پیش از این نیز داوید آلابا، مدافع تیم ملی فوتبال اتریش و بازیکن سابق بایرن مونیخی‌ها بعد از اتمام قرارداد خود در مونیخ، به صورت آزاد و رایگان و بدون کمترین سودی برای باواریایی‌ها به رئال مادرید اسپانیا ملحق شده بود.

9404