نمای دیدنی ورزشگاه پاریسن ژرمن برای بازی مقابل منچسترسیتی

نمای دیدنی ورزشگاه پاریسن ژرمن برای بازی مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن و منچسترسیتی در این شب چمپیونزلیگی به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که کدام تیم می‌تواند برنده از این دیدار خارج شود. این بازی بدون شک یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های این فصل از رقابت های فوتبال در اروپاست و باید دید که نتیجه ی آن چه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این دو باشگاه، هر دو باشگاه هایی متمول و ثروتمند هستند که با مالکان عرب خود و پول های نفتی پیشرفت زیادی کرده اند و اکنون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. در واقع این باشگاه ها ستارگان زیادی را خریداری کرده اند و به واسطه همین ستارگان توانسته اند رشد کرده و تا این مرحله پیش بیایند و اکنون باید دید که کدام تیم است که راهی فینال می‌شود.

این بازی که بازی رفت نیمه نهایی است در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس برگزار می‌شود و اگر منچسترسیتی بتواند در زمین پی اس جی گلزنی کند امتیاز بزرگی برای صعود به فینال به دست آورده و می‌تواند راه خود را هموار کند.

ورزشگاه کاملا برای بازی آماده است و باید دید که مهاجمان خطرناک پاریسن ژرمن مثل نیمار و امباپه در این شب حساس چمپیونزلیگی به چه شکل عمل خواهند کرد.

1470