پاری‌سن‌ژرمن 1-2 منچسترسیتی؛ پپ به کمک ناواس، پوچتینو را کیش و مات کرد

پاری‌سن‌ژرمن 1-2 منچسترسیتی؛ پپ به کمک ناواس، پوچتینو را کیش و مات کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در مقابل پاری سن ژرمن 10 نفره به پیروزی ارزشمندی برسد. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس به مصاف هم رفتند. 

در نیمه اول، پاریس خیلی بهتر و تهاجمی‌تر از سیتی بازی را آغاز کرد. سیتی سعی در کنترل توپ داشت، اما حملات پاریس اجازه این کار را به سیتیزن‌ها نمی‌داد. در دقیقه 15 روی ارسال آنخل دیماریا از روی نقطه کرنر، مارکینیوش با ضربه سر دروازه ادرسون را گشود. این گل باعث نشد تا سیتی از بازی محتاطانه و مالکانه خود دست بکشد. پاریسی‌ها تا پایان نیمه اول چند موقعیت خوب دیگر نیز داشتند، اما نتوانستند بهره لازم را ببرند. سیتی نیز یک تک موقعیت به وسیله فیل فودن ایجاد کرد، اما کیلور ناواس ضربه این هافبک پرتغالی را جمع کرد. نیمه اول در نهایت با پیروزی 1-0 میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم، سیتی مالکیت توپ و میدان را مطابق انتظار در دست گرفت، اما نمی‌توانست از دفاع پر تعداد پاریس عبور کند. سرانجام در دقیقه 64 ارسال کوین دی بروین در دهانه دروازه، با اشتباه محاسباتی کیلور ناواس وارد دروازه پاریس شد تا حساب کار 1-1 مساوی شد. پس از این گل، سیتی فشار خود را روی دروازه پاریس حفظ کرد. در دقیقه 71 ضربه ایستگاهی ریاض محرز از زیر دیوار دفاعی پاری سن ژرمن عبور کرد و برای بار دوم وارد دروازه ناواس شد. در دقیقه 77 ایدریسا گی هافبک پاری سن ژرمن با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا تنها در 13 دقیقه، همه چیز برای پوچتینو تغییر کند. این دیدار در نهایت با نتیجه 1-2 به سود منچسترسیتی به پایان رسید تا آبی‌های شهرمنچستر دست بالا را در دیدار برگشت در سه شنبه هفته آینده داشته باشند.

4416