منچسترسیتی 2-0 پاری سن ژرمن؛ سیتیزن‌ها تاریخ ساز شدند

منچسترسیتی 2-0 پاری سن ژرمن؛ سیتیزن‌ها تاریخ ساز شدند

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی با پیروزی برابر پاری سن ژرمن دست به کار بزرگی زد و راهی فینال شد.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. این دو تیم در حالی پا به میدان گذاشتند که دیدار رفت این دو تیم در پارک دو پرنس، با نتیجه 1-2 به سود سیتیزن‌ها به پایان رسیده بود و شاگردان پوچتینو کار سختی برای کامبک زدن و صعود به فینال داشتند. 

بازی بسیار جذاب آغاز شد و در همان ابتدا کار، پاری سن ژرمن صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما داور پس از بازبینی صحنه، آن را رد کرد. در ادامه سیتی موفق شد در دقیقه 11 به گل برسد. شوت کوین دی بروین پس از برخورد از به مدافعان، در مقابل پای ریاض محرز قرار گرفت و او موفق شد دروازه پاری سن ژرمن را باز کند. در ادامه ضربه سر مارکینیوش به تیرک دروازه ادرسون اصابت کرد. پاریسی‌ها فشار خود را برای رسیدن به گل تساوی چند برابر کردند و حتی دیماریا نیز فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت، اما ضربه او با اختلاف خیلی کم به بیرون رفت. نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید. 

در نیمه دوم، بار دیگر ریاض محرز در دقیقه 63 گل دوم خودش و سیتی را به ثمر رساند تا به نوعی کار تمام شود. در دقیقه 69 آنخل دیماریا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا پاری سن ژرمن دیگر امیدی برای برگرداندن نتیجه بازی نداشته باشد. این دیدار در نهایت با حساب 2-0 و در مجموع 4-1 به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید، تا آن‌ها برای اولین در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کنند. 

4416