اعلام ترکیب پاری سن ژرمن و منچسترسیتی؛ تقابل جذاب دی بروین با نیمار و امباپه

اعلام ترکیب پاری سن ژرمن و منچسترسیتی؛ تقابل جذاب دی بروین با نیمار و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب 11 نفره دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی منتشر شد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. 

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛ 

پاری سن ژرمن: کیلور ناواس، آلساندرو فلورنزی، مارکینیوش، پرسنل کیمپمپه، میتچل باکر، ایدریسا گانا گیه، لئوناردو پارادس، مارکو وراتی، آنخل دیماریا، نیمار جونیور و کیلیان امباپه

سرمربی: مائوریسیو پوچتینو

منچسترسیتی: ادرسون مورائس، ژوائو کانسلو، روبن دیاس، جان استونز، کایل واکر، رودریگو، ایلکای گوندوغان، برناردو سیلوا، فیل فودن، کوین دی بروین و ریاض محرز

سرمربی: پپ گواردیولا

از نکات قابل توجه، می‌توان به نیمکت نشینی دوباره همزمان رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس و سرخیو آگوئرو اشاره کرد.

پاریسی‌ها در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان حضور داشتند و حالا امیدوارند که با غلبه بر منچسترسیتی یک بار دیگر نیز به فینال راه پیدا کنند. از آن سو این دومین حضور منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی و اولین حضور گواردیولا با سیتی در این مرحله است. سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا در 4 فصل گذشته موفق به راه یابی به جمع 4 تیم برتر این جام نشده بود. 

وضعیت این دو تیم در لیگ‌های داخلی خود نیز قابل توجه است. پاریس در حال حاضر با 1 امتیاز اختلاف نسبت به لیل در رده دوم است، اما منچسترسیتی با 10 امتیاز اختلاف با منچستریونایتد در صدر جدول قرار دارد. 

4416