حضور احتمالی زلاتان در جام جهانی 2022 قطر

حضور احتمالی زلاتان در جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی باشگاه میلان از احتمال بازی کردنش در جام جهانی 2022 خبر داد.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست سوئد مقابل بلژیک و حذف این تیم از رقابت‌های یورو 2016، زلاتان ایبراهیموویچ از تیم ملی سوئد خداحافظی کرد. اما هفته گذشته اعلام شد که او بار دیگر در پیراهن زرد سوئد به میدان خواهد رفت. 

به نقل از گل، او که در دو حضورش در جام‌های جهانی 2002 و 2006 نتوانسته گلی به ثمر برساند، حال می‌خواهد در بزرگ‌ترین تورنمنت ملی فوتبال، حداقل یک گل به افتخاراتش اضافه کند. مهاجم 39 ساله روسونری در این باره گفت: "این موضوعی است که من در آن پیروز خواهم شد، زیرا نمی‌خواهم هیچ عدد صفری در کارنامه من وجود داشته باشد. البته اگر بخواهید به آینده دور فکر کنید، کمی خطرناک خواهد بود. بهتر است که اول به فکر فردا باشم. اگر در سال 2022 نیز چنین آمادگی جسمانی داشته باشم، حتما حضور خواهم داشت."

او در ادامه نیز افزود: "بازی کردن در تیم ملی، بزرگ‌ترین افتخار یک بازیکن فوتبال می‌تواند باشد. من نتایج سوئد را همیشه دنبال می‌کنم و اخیرا احساس کردم که می‌توانم به آن‌ها کمک کنم."

زلاتان در 116 بازی ملی خود موفق به ثبت 62 گل شده است. او اولین بازی خود با پیراهن سوئد را در سال 2001 و مقابل جزایر فارو انجام داد. 

4416