تهیه‌کننده فیلم زندگی زلاتان: ابراهیموویچ یک چهره افسانه‌ای است

تهیه‌کننده فیلم زندگی زلاتان: ابراهیموویچ یک چهره افسانه‌ای است

خبرگزاری فوتبالی - فیلم زندگی زلاتان ابراهیموویچ در سال 2021 منتشر خواهد شد. فیلمی براساس زندگینامه مهاجم سوئدی به اسم "من زلاتان هستم". بسیاری گمان می‌کردند که این بازیکن در لیگ آمریکا به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد اما مهاجم سوئدی در ژانویه گذشته به میلان بازگشت و روند رو به رشدی را در این تیم طی کرد. تهیه کننده فیلم زندگی زلاتان معتقد است که او شخصیتی افسانه‌ای دارد.

به گزارش فوتبالی، آندره آ اوچیپینتی ، تهیه کننده فیلم زندگی زلاتان درباره او توضیح داد:" ابراهیموویچ بسیار بیشتر از یک بازیکن است، او یک رهبر ناب و یک چهره افسانه ای است، راهی که او رفته ویژه‌ی خودش است و قابل تکرار نیست. داستان این افسانه معاصر که بزرگترین جایگاه خود را در ایتالیا پیدا کرد، می تواند به یک داستان عالی برای سینما تبدیل شود."

 فیلمبرداری برای این فیلم در ماه اکتبر آغاز شده و در آمستردام بقیه‌ی مراحل طی شده و تا پاییز 2021 خاتمه خواهد یافت و در سال آینده میلادی فیلم زندگی زلاتان ابراهیموویچ منتشر می‌شود. این فیلم به نویسندگی جاکوب بکمن و دیوید لاگرکرانتز و کارگردانی ینس شوگرن خواهد بود و دو بازیگر برای سنین مختلف زلاتان در نظر گرفته شده است. باید دید که این مهاجم 39 ساله تا چه زمانی قصد دارد به دوران حرفه‌ای خود ادامه دهد.

1470