مربی جدید تیم زلاتان ابراهیموویچ مشخص شد

مربی جدید تیم زلاتان ابراهیموویچ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارتی سیفوئنتس مربی اسپانیایی تیم خود را در اسکاندیناوی تغییر داد.

به گزارش فوتبالی، مربی 39 ساله پس از یک سال هدایت آلبورگ در لیگ دسته اول دانمارک تصمیم گرفت که با قراردادی سه ساله به تیم همربی ملحق شود، تیمی که 23.5 درصد مالکیت آن به عهده زلاتان ابراهیموویچ اسطوره میلان است.

همربی به باشگاه آلبورگ غرامت پرداخت چرا که سیفوئنتس تا سال 2023 با تیم دانمارکی قرارداد داشت. ماتیاس فری مدیر باشگاه سوئدی گفت:" با مربیان مختلفی صحبت کردیم و گزینه های زیادی را بررسی کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که مارتی گزینه مناسبی برای ماست." یسپر یانسن مدر ورزشی این باشگاه هم گفت:" مارتی همه چیز را برای این دارد تا باشگاه ما را به سطح دیگری برساند."

مارتی سیفوئنتس نیز در این باره گفت :" خیلی خوشحالم که می توانم این فرصت را داشته باشم. همربی تیم قدرتمندی است و انگیزه بالایی برای کار کردن با بازیکنان و مدیران باشگاه دارم.  تا چند روز پیش تصور نمی کردم که آلبورگ را ترک کنم اما نمی توانستم به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهم."

مارتی سیفوئنتس در 40 بازی در لیگ دانمارک به آمار 17 برد، ده تساوی و سیزده شکست رسیده بود. او تجربه کار در نروژ  را هم داشت و به نظر می رسد که به طور کامل به کار در فوتبال اسکاندیناوی خو گرفته است.

4125