عکسی از بازیکنان بارسلونا که سوژه شد؛ کجا را نگاه می‌کنند؟

عکسی از بازیکنان بارسلونا که سوژه شد؛ کجا را نگاه می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا در ورزشگاه آنوئتا از منطقه‌ی سن سباستین اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد رفت و تا پایان نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر صفر از رئال سوسیداد جلو افتاد. اما تصویری پیش از شروع بازی و در حالی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند، سوژه شد و آن هم نگاه جالب بازیکنان بارسلونا بود که آن‌ها در حالی که به صف ایستاده بودند همگی به یک نقطه زل می‌زدند!

به گزارش فوتبالی، به جز آنتوان گریزمن و بازیکنی که پشت سر اوست، بقیه‌ی بازیکنان بارسلونا که در این صحنه و در واقع این عکس حاضر هستند، به یک نقطه زل زده‌اند و دقیقا مشخص نیست که در حال نگاه کردن به چه چیزی هستند و همین مسئله دست‌مایه‌ی طنز کاربران شبکه های اجتماعی شده است چرا که تصویر بامزه‌ای از بازیکنان بارسلونا و در حال نگاه کردن به یک نقطه به طور هماهنگ به ثبت رسیده است.

بارسلونا در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا عملکرد جالبی نداشت و خیلی زود و در مرحله‌ی یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت اما در لالیگا همچنان برای قهرمانی شانس دارد و در تلاش است تا بتواند اتلتیکو مادرید را که صدر نشین رقابت هاست بگیرد.

1470