بارسلونا 3-1 جیمناستیک؛ همه گل زدند جز مسی

بارسلونا 3-1 جیمناستیک؛ همه گل زدند جز مسی

خبرگزاری فوتبالی - اولین بازی بارسلونا در پیش فصل 21-2020 با پیروزی سه بر یک در مقابل تیم دسته سومی جیمناستیک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در نیمه اول با ترکیبی شامل بازیکنان فیکس و در نیمه دوم با ترکیبی شامل نیمکت نشین هایش وارد زمین شد. با توجه به این که بازی در ایالت کاتالونیا و میان دو تیم کاتالان برگزار می شد، بارسا در این بازی پیراهنی مشابه پرچم کاتالونیا  را مورد استفاده قرار داد.

کوتینیو و دمبله دو خرید گرانقیمت تاریخ بارسلونا در این بازی گلزنی کردند تا به آینده امیدوار شوند. کومان در این بازی از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرد که در هر کدام از دو نیمه تیمش با پنالتی به گل رسید.. در دقیقه پنجم بازی عثمان دمبله گلزنی کرد و پیش از اتمام نیمه اول، گریزمان از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد که البته مسی این فرصت را در اختیارش قرار داد تا پنالتی بزند و در نهایت کوتینیو در نیمه دوم توانست گل سوم را به ثمر برساند. البته جیمناستیک در نیمه اول گلزنی کرد تا اختلاف کاهش پیدا کند. به هر صورت اولین بازی کومان تا حدودی اندیشه هایش را مشخص کرد هر چند که طبیعتا تیم کاتالان هنوز خیلی کار دارد و در فاصله دو هفته مانده به لیگ همچنان بهتر و بهتر خواهد شد.

ترکیب بارسلونا در نیمه اول: نتو، سرجی روبرتو، پیکه، لنگله، آلبا، بوسکتس، آلنیا، پدری، مسی ، گریزمان و دمبله.

ترکیب بارسلونا در نیمه دوم:  اینیاکی پنیا، سمدو، ارائوخو، کوئنکا، جونیور، دی یونگ، ریکی پوچ، کوتینیو، ترینکائو، بریتویت و کنراد.

4125