عکس؛ جلوی پنالتی زدن دروازه‌بان منچسترسیتی را گرفتند!

عکس؛ جلوی پنالتی زدن دروازه‌بان منچسترسیتی را گرفتند!

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از آن ک پنالتی بازیکنان منچسترسیتی در مقابل لیورپول هدر رفت، پپ گواردیولا گفت که ادرسون دروازه بان برزیلی تیمش باید پنالتی بعدی را بزند. در حقیقت سیتی در این فصل فقط چهار تا از هفت ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کرده بود چرا که گوندوگان نیز در آنفیلد پنالتی از دست داد.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان بازی گفته بود:" این مشکلی است که ما داریم. در لحظات مهم نباید پنالتی ها را از دست بدهیم. مهم نیست که چه کسی پنالتی بزنیم. من فکر می کنم که ادرسون می تواند پنالتی زن بعدی تیم باشد."

ادرسون در این باره که بهترین پنالتی زن تمرینات منچسترسیتی است، گفته بود:" من زیاد ضربات آزاد را نمی زنم. وقتی در ریبرائو بازی می کردم روی پنالتی ها کار کردم و گاهی ضربات آزاد را می زدم اما مربوط به گذشته است. من بهترین پنالتی زن هستم اما برای پنالتی زدن انتخاب شده ام."

به همین خاطر زمانی که گوندوگان در محوطه جریمه توسط هویبیرگ، بازیکن تاتنهام در روز شنبه در محوطه جریمه حریف سرنگون شد، همه نگاه ها به دروازه بان برزیلی بود. در حقیقت به نظر می رسد که ادرسون می خواست پنالتی بزند و به همین خاطر به سمت مرکز زمین رفت و با برناردو سیلوا صحبت کرد اما هافبک پرتغالی به او گفت که به دروازه اش برگردد چرا که رودریگو هرناندز هافبک اسپانیایی پنالتی را زد. رودری پنالتی را به گل تبدیل کرد تا سیتی به سمت پیروزی و حفظ صدر جدول لیگ انگلیس حرکت کند.

4125